Domo-kun Staring

kawan domo !

domo dolly sekodeng lagi xD

fezbook ! like like ^^

Monday, May 16, 2011

is this my real life ?


herrr --' sedihu lagi kutt :(
hmm , such as don't want to live anymore . dah tadak sapa kutt . A L O N E :( ouh LALLA ! waiting for the end :) but when ? herrr , agak agak bila aku nak mati ? haaa --' terlalu terlalu banyak dugaan yang nak kena lalui . ta sanggop nak terima hakikat semua niy . why should happen to me ? not other ? uhhh ! nak exam , macam macam masalah --' tapi tadak sorang pon nak dengar masalah aku ? hmmm =.= macam dah memang memang tadak sapa kat dunia nie . only me ? mana yang laen ? kenapa semua dah berubah ? herrr --' benci dengan semua niy :( benci hidup ! bila sakit aku nak baek ? kadang oke kadang ta oke . sampai bila ? nak tunggu sampai aku mati baru semua niy berhenti ? ouh , aku benci hidup . " ya allah , kalau hidup aku ni dah tadak makna , kau tarik lahh nyawa aku . aku redha dengan semua . hamba mu ini dah ta sanggop nak hadapi semua dugaan ini sesungguhnya hamba mu ini lemah --' apa hikmahnya semua ni ? " aku penat dengan semua ni . SUMPAH . aq dah tamaw tanggung semua niy . sesungguhnya hidup aku dah tadak apa lagi , ambil lahh nyawa aku . mungkin semua akan jadi oke balek selepas aku dah T I A D A . ambik lahh aku niy ! aku nak hidup dengan mu sajja --'
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

aku jemu dengah hidup , jemu dengan sakit , jemu dengan masalah semua niy . dah tadak sapa yang care pasall aku . aku sendiri tao ? mana yang laen ha ? pegi mana ? semua masing masing . semua dah tamaw care pasall aku . so aku nak hidup dengan orang yang care pasall aku , that's ALLAH only . i beg youu :PP
-
-
-
-
perasaan aku tadak sapa yang nak paham . hidup aku tadak sapa yang paham :( hanya yang paham aku is CHIKKILALLA niy sajja . hanya bergantung hidup kat awak sajja . dah tadak orang laen dah . hanya kau only youu !

to my chikkilallagirl :

aku ada hang sorang jaa . tadak yang laen dah . aku keseorangan , tadak sapa paham aku . hanya kau sajja yang paham dengan aku . aku sayang hang sajja --' aku A L O N E ! aku A L O N E ! aku A L O N E :( hanya berharap dekat hang sorang jaaa . buleh kan ? hang aku punya kan ? hang milik aku . sekarang niy , hanya hidup aku dengan hang sajja . kita hidup samasama ! bila aku mati nanti , hang jaga diri elok elok aw :) and maybe dah tadak sapa nak care pas niy . sorry aw . ni pesanan aku siap-siap sebelum aku mati nanti :) we always together oke ?

ni lahh al-kisah aku . ni lahh hidup aku and ni lahh doa aku :)
tapa lahh . ad hari , ad umo panjang aku sambung lagi :PP
bye2 ! assalamualaikum :]

A N T I copycats --'

No comments: