Domo-kun Staring

kawan domo !

domo dolly sekodeng lagi xD

fezbook ! like like ^^

Sunday, May 15, 2011

dengar lahh T_T


*hoihoihoi ! sedey kutt niy . nak tau kenapa ? kalau kau nak tau , kau kena dengar isi hati aku niy . bukan bg kau ta sedey , tp bg aku sedey sebab aku yg lalui and sedey aku niy ad kena mngena dengan TRIPLEFUCK'S GIRL uhhh . kau memang S I A L +++ lahh . SUMPAH ! hidup hg ta akan aman forever n ever :)
=
=
=
=
=

entry isi hati aku kali bertajuk " AKU MUNGKIN DAH KEHILANGAN SEORANG "

T_T sedey kudd . ta sepatutunya aq cerita kat hampa semua . tp aq terpaksa cerita jugak sebab aku tamaw pendam sorang sorang . lagipon , exam dah dekat . kehilangan seorang ? yaaa --' tau ta sapa ? that's my mom ! sorry kalau hampa semua cop aku sebagai anak derhaka >.< tp ini memang yang aq sedang lalui . tadak guna kan kalau dia dah berubah n dah take care pasal aku ? tadak guna dia jadi mak aku lagi . sanggop ta jaga anak sendiri n jaga TRIPLEFUCK'S girl tuhh . that's name is FATIN NABILA ! uhh , perempuan tuhh sial sial sial ! buad muka ta malu rampas kebahagiann aku ! hmm , ap yg betina tuu cakap semuanya dia ikut --' tp aku ? huhh , dengan alasan mak aku cakap " kami dah besaq , pandai pandai lahh jaga pkiaq and jaga diri " ! hmm , jaga si FATIN bongok tuu ta pa lahh ? al maklumlahh , FATIN tuu tataw ap ap lai kud , tataw nak pkiaq lagi kudd . umur dah 15 tahun dah pon tataw nk pkiaq kutt kan ?

tapa tapa , pegi lahh jaga pompuan BANGANG tuu . mungkin tuu anak hang kudd . jaga elokelok aw ! pasal aku , tapayah dok amek taw dah sebab aku niy bukan anak hang pon ! nak keluaq sekali pon tamaw . kalaw kluaq dengan pompuan sial tuu maw tergedik gedik pulak ! wtf --' hmm , jangan ingat ap keputusan yang hg buad tuu dah habes perfect oke ! sebab ad lagi yang lebih perfect . kadangkadang betul jugak cakap seorang tuu , " orang yang selalu sembahyang niy bukannya perfect 100% baek " hmm , betul kan ? bila keluaq mana mana ja , mesti ad yg tanya " mak tadak ka ? " uhhh --' dalam hati macam nak jawab " aku memang tadak mak " herrr , tapi , aku bukan sederhaka macam tuu . aku pon ad had jugak . aq cuma hormat hang jaa .

to TRIPLEFUCK'S girl tuu :

hang nak sangat kan mak aku tuu ? nah ! lani hang amek lahh ! aku ta kesah . al maklumlahh , tadak mak , lepas tuu mai rampas hak kebahagiaan orang pulak . hoi sial ! hang amek lahh mak aku tuu , aku pon dah ta perlu mak macam tuu . hang amek lahh . mak aku cakap aku dah besaq , pandai pikiaq dahh " grrr , hg tataw pikiaq g laa noh --' tuu pasai mak aku nak jaga hang sorang . herrr , sial , amek lahh mak aku tuu . kesian pulak kat hang dengan muka seposen hang tuu tadak mak an , so amek lahhh mak aku tuu . nak sangat an . tapa , aq tadak mak tapa , aku rela . hang amek lahh mak aku tuu . muka pon sama kudd . cuma hang tuu jongang +++

herrr ! to mak aku :

mak , kakak bukan anak derhaka , tapi , kalau sapa2 jd tempat kakak . mesti depa buad macam niy jugak . lepas niy mak tapayh care pasal kakak dah . kakak dah besaq kakaw taw nak pkiaq n taw macam mna nak jaga diri kakak . mak jaga lahh fatin sial tu elok elok . dia tu kan ank mak --' fine !

want to ask you for help please :(

hey , tolong bagi idea kat aku , macam mana aku nak teroskan hidup niy . i need your help --'
please leave your comment or shoutbox here . please , i beg youu to much :'(


A N T I copycats --'

No comments: